super recommended!

okay. i almost forgot about this. it's like unfinished business if i do not tell you this. doorgift for my majlis bertandang. this is seriously super sedap kek coklat kukus. aku memang suka kek coklat.. and this one is my top of the list. sedap sangat2. agreed by semua yang makan. hahaha..

with neat and nice packaging. siap dengan sudu kecik comel tu. riben n tag ikut tema. plus point to that, reasonable price. lepas kawen aku order lagi untuk makan sendiri. haha..teringat2 masa kenduri sempat makan 4bekas je. dalam keta lepas amik je dari vendor, aku dah makan 2bekas. sedap ya amat. kat umah mertua aku makan lg 2bekas sambil buat keje konon. sedap sangat kot.. ok dah terliur balik.


super seriously recommended!!!
kek coklat kukus
by
http://aini-cake.blogspot.com/
rumah dia kat bukit jalil.
No. Tepon : 017-2235244
EMAIL : ainicakeshouse@yahoo.com

oh, kak aini ni adalah cantek dan sangat baik.
dan tak berkira langsung.
(tapi aku tak suka lagu kt ku menunggu rossa kat blog dia tu..haha..ape kaitan?)


if you're happened to look for a doorgift or manisan nak letak kt desert corner,
please do consider this. aku rekemen bukan dapat komisen ape pun.
sebab this is very worth sharing.


sepatutnya nak post wordless wednesday.
tengok gambar teringat pasal ni. terus post je.
kang lupa lagi.

Comments

wande-ful said…
Thanks nasrah for sharing this.
Nak order jgk la ;)
Fariza said…
ala... terliur plak.
yummy.
annie deen said…
salam nas..hahah..aduhai terima kasih la sbb promote kek comel ni...lagu tuu..kang nk kene ubah..tgu ye..hehehe..(dh lama beno tak upload pic)

Popular posts from this blog

Lafaz Taklik bagi Negeri Kedah

cerita taska

seri inai