Pameran Pengantin PWTC

Last Saturday, for the 1st time I went to Pameran Pengantin. bleh tahan crowded..walopon keadaan di luar hujan lebat. many good offers..many nice dresses..many good pics..many good food..many good things.. teruja! dgr sana sinu..rasa mcm nk booking ja. padahal, nothing yet confirm. hehe.. sangat suka baju kurung moden from Omar Ali Butique, but it is damn expensive. saya sanggup pusing n lalu berkali2 utk tgk baju itu. mungkin when the time comes, i will have it..mungkin dpt mencari designer yg pandai menjadikan baju saya seperti itu dgn harga yang lebih murah. insyaAllah..

about pelamin..memang skang musim kerusi besar2 ke? serius besar! saya adalah seorang yang kecil. saya akan tidak kenampakan jika berkerusi besar. haih..kerusi itu cantik n gah. tapi ia menakutkan saya. takpe..mungkin tahun depan ada style lain.
huhu..

Comments

ms.whatever said…
ya ya jgn amik kusi besar.. t nampak kita lagi kecik.. hehehe sy pun kecik jugak.. hahaha

Popular posts from this blog

Lafaz Taklik bagi Negeri Kedah

bring it on - the hantaran

Birth Story : Episode 3