counting till forever

hari ini, sudah sebulan bergelar isteri.
sekejap sangat masa berlalu.
tak sedar pun sudah sebulan.

tetapi hari ini, suami tak ada di sisi.
sedang mencari rezeki di sana.
aku pula di sini.
hanya Allah sahaja yang tahu apa rasa hati yang dalam ini.
kalau ikutkan hati mahu saja berhenti, jadi surirumahtangga.

Allah menguji hambaNya mengikut kemampuan.
insyaAllah aku cukup kuat,
hingga sampai masa aku di sisi suami sentiasa.
sampai syurga.

Happy 1st month wedding anniversary~

buat suami tercinta,
terima kasih atas segalanya.
ilebiu! :)

one ...and counting.

Comments

~Ayu BnSyg~ said…
Selamat ulang tahun =)
si kecil said…
intan: alhamdulillah~

ayu: baru ulang bulan kot.hehe.
Cik Emie said…
waahh dah sebulan..perasaan y hebat kan :)
Mia-Ina said…
bagaikan cpt ms berlalu..dh sebulan kan
epppyy anniversary :)
dyah07 said…
hi..si kecil..u sgt chumel...
i'm ur silent reader, but now bru rasa nak bertegur sapa.kita senasib tau, coz PJJ jgak ngan husband..saya di putrajaya hubby di BP, johor..
semoga kita bertabah okeh!=p
"cikkin" said…
selamat ulang bulan si kecil..moga kekal sampai syurga..=)
yUmIe said…
haihh dilema aku dr awl kawen smpi skrg..tp aku dh amik kptsn pn..n skrg tgh tgu mse je n counting the days:)..semoga berbahagia di dunia & akhirat buat kecik dan suami..
Miss Aai said…
happy 1 month anniversary! :)

Popular posts from this blog

Lafaz Taklik bagi Negeri Kedah

cerita taska

apa nak tulis dalam guestbook atau wedding card?