photographer

cuti seminggu ni telah digunapakai sepenuhnya oleh my mom utk pressure pasal majlis tunang. haha.. dah agak dah. encik bolat mangsa aku bebel dlm tepon. nasib lah.. tp dia dh kena warning awal pasal ni. so dia redha.

esok nak p bridal boutique..tgk2 pakej yg diorang ada. haih mak aku ni..excited.
as my dream, to make my mom happy, so i let her. kalau pakej tu within my budget, why not. saya mempunyai bajet yg sgt limited utk majlis tunang ini.
ok next entry pasal preparation for the engagement.

selepas tarikh didecide, saya membuat survey n asking around for the quotation for the photographer. baru tau, ramai gak rupanya photog kat utara n tak kurang gempak juga. as u can see kt sebelah, more n more link of the northern photog were added. sebab apa photog dulu? sebab pasal catering diuruskan oleh my parents. the next thing to be booked early is photographer.

ok, saya meneruskan perjuangan mendapatkan quotation n calling2.
the beauty lies in the eyes of the beholder. so mungkin yang saya kata cantik, ada orang cakap biasa saja. atau yang org cakap cantik, bg saya biasa saja.
di atas sebab gamba yang cantik, pakej yang sanggup ikut bajet saya, dan keramahan beliau, saya dengan senang hati memilih team beliau utk tunang saya. kalau ok, saya akan teruskan untuk nikah n sanding nanti. hooyeaah..

tak nak rekemen lg. tunggu hasil dulu. ok..

antara yang bawah ni saya rasa agak ok. (of coz one of them gonna be my OP for the engagement..hehehe..)

1. the clique pictures - azzaharry
based : perlis


2. snapsyndicate
based : jitra



3. myfotologi
based : sg petani


4. whitegroup - saya tak dapat nk curi pic diorg. so tgk sendiri kt website diorg yang agak gempak ni k.
based: alor setar

5. mizuary
based: penang

ada sgt banyak lagi yang telah disurvey2 dan dicontact oleh saya. tapi mungkin mata saya lebih suka gamba2 dari mereka2 ini. ada lagi yang saya suka. dah tak ingat..sbb banyak sangat. saya suka gamba2 yang more to the events, moments..x hanya terlalu focus kepada posing2 oleh pengantin. hehe..byk songeh.

sekian. berita.

Comments

Unknown said…
hi..susah nk cr b2b area utara..hope boleh share info!!
Mrs Kecik said…
yeaay! glad u've found me..cewah..

Popular posts from this blog

Lafaz Taklik bagi Negeri Kedah

bring it on - the hantaran

Birth Story : Episode 3