suprised?

tadi kat facebook, saya 'disuprisedkan' oleh status seorang kawan. "Saya akan bernikah pada 24 September 2010..blabla.." 2 hari lagi kot. memang la she's not a close friend. tapi memang tak terhidu langsung hari2 penting tu bakal muncul dalam masa terdekat di facebook ataupun blog ataupun melalui gamba-gamba atau kawan-kawan.

ada lagi seorang kawan, merahsiakan cinta hatinya selama bertahun-tahun. insyaAllah akhir tahun ini akan berkahwin. saya tahu siapa pun dari orang lain. yang saya yakin antara 5 orang sahaja dalam dunia ni yang tahu. alasan dia merahsiakan agak logik.

tapi macam mana orang-orang ini berjaya merahsiakan semua ni??

hebat! saya kagum.

saya tak yakin saya mampu. saya yang nak kawin tahun depan ni pon rasa nak save the date sekarang. takut-takut ada yang plan nk pegi holiday ke ape ke..huhu.. most of all, saya nak share the joy with the world. dan mungkin sebab itu juga, wujudnya blog ini. saya rasa agak x sesuai dikongsikan pada dunia kenalan saya, jadi saya kongsikan dengan mereka yang seangkatan.. kamu lah tu. :)

(dulu konon nak suprised muka saya dan tunang sampai dekat hari kawin, tapi lepas bertunang, xleh tahan nak letak jugak..hahaha.. suprised la sangat..)

Comments

missbutterfly said…
hehe..biasa la kot..excited! mesti nk bgtau semua org. tp opismate sy sorg pun xtau..bijak x?
Mrs Kecik said…
huh! hebat!! kalo saya tak bgtau org lain bgtau..jadi semua org pon tau.
Darling Aween said…
Awn rahsiakan tarikh kawin smpai skrang baru letak...dulu teketar2 juga nak letak awal tp cuma sabar :)
sHe said…
wedding saya postponed june tahun depan. surprise tak? uhuk uhuk~
Unknown said…
haha,geli hati sebenarnya kes suprise2 ni. syafa pun dlu pk nak suprise kan org smpai nak eng pon xmo bgtau sapa2,tp sebab asyik sengih sorg2 kt opis n tmakan pujokan akak2 kt opis...tros terbocor.
Liyana SCR said…
Sangat susah tau nk rahsiakan. I dapat rahsiekan 7bulan je I bertunang. Tu pun I excited xleh tahan..cite gak kat besties. haha. XD tapi sgt seksaaa..... *_* hihihi
rose said…
hehe..sy pn x reti nk suprise..sbb excited terlebih..2 yg ada blog..tp korg2 jela yg tahu plan sy...hehe..
Mrs Kecik said…
aween: haha..hebat!!

she: ok! that's really a big suprised!

syafa: actions speak louder than words kan..hahaha..

SR: 7 bulan tu lama woo..7 min pon blom tentu dapat bertahan..

rose: yup..saya pun excited.hehe..
Unknown said…
betul..setuju sgt...tak share dengan circle of friend tapi dengan blogger lain semua..i pon rasa better that way..biar certain2 jer tau progress...hihihih mmg excited bl bertunang nie..nak kawen tak tau lah!!!hoho

Popular posts from this blog

Lafaz Taklik bagi Negeri Kedah

bring it on - the hantaran

Birth Story : Episode 3