chenta hati & jiwa


ini lah chenta hati dan jiwa saya. sepenuhnya. saya mau kawin.. tapi kadang-kadang saya sayu, kerana saya bakal bukan lagi tanggungjawab mereka. pada suatu hari, saya baringkan kepala atas riba mama.. mama tengah lipat baju, huu..bukan nk tolong.. mama bebel2 x tolong lipat baju tapi mama biarkan saya baring, sambil ubah2 kain baju yang dah dilipat. standard la tu..tangan bergerak seiring dengan mulut. huhu.. saya tanya mama.. "ma..nanti dah kawin, boleh duduk camni lagi tak.." (bodoh kan soalan saya..tapi saya nak dengar mama jawab kot). mama jawab "boleh la..tapi tak segan ngn somi ka nanti? " "awat nak segan??" "mana tau.."

dan soalan bodoh beterusan..

sampai kena halau. hahaha..

saya rindu mama abah. sekian.

p.s: tu konon2 mini pelamin tunang saya. deco by qistin.

Comments

ZARA said…
alahai... comel betul... u anak no berapa ni? manja... anyway... i pon selalu buat camtu time mama tgh tgk tv...

rindu pulak mama...
didieadila said…
sy pon slalu pk cmni..huhu..dh la sy ank sulung n ppuan sowg T__T sedeyyy..kgkdg nges sorg2..wuwuwuwu..
si kecil said…
hehehe...*mode rindu*

nanti lepas kawin...x kalut2 blk umah parents mcm skang dah eh? huk

Popular posts from this blog

Lafaz Taklik bagi Negeri Kedah

cerita taska

seri inai