review e-day : OP

saya dah lama booked OP ni. awal tahun kot kalau tak salah. saya ingat nak suruh sedara mara atau kawan2 je yg amik untuk tunang ni. tapi pikirkan balik, diorang pon belum tentu dapat balik. n saya tak mahu diorang terikat dengan commitment untuk amik gamba majlis saya..sedangkan saya mahu semua orang boleh enjoy the day, dan bergamba bersama saya. jadi, saya decided nak cari OP. budget rm500 xlebih. haha..

saya berkenan ngn azzaharry, the clique (link kt sebelah), tapi dia fully booked. pastu saya jumpa website snapsyndicate. i tried my luck. team diorang ramai. tapi charge diorang plak macam lebih. dengan bestnya, encik arie tanya bajet saya, dengan jujur ikhlas saya bgtau. hehe.. then dia cadangkan saya amik junior photographer. saya tengok hasil2 dia dan saya ok. deal.
ni hasil2 tangkapan beliau yang dah diedit oleh beliau.

OP : saiful bakhtiar - snapsyndicate/padistudio

saiful datang on-time as promised. tapi sian dia, dia demam. nak makan pun xlalu. dia minum je. dia commited dengan keja. tapi part nak suh posing2 dia x berapa nak pandai lagi. mungkin sebab dia demam atau dia segan. heh..photographer takleh segan2 tau. tapi gamba candid dia best. saya suka. dalam seminggu dah dapat album n cd. saya amik sticky album je. nanti dah ade budget lebih baru nk buat photobook. sapa nak no contact dia..sila email saya k. thank you.

Comments

sk said…
sy blum dpt gambar dr OP. sbb tu takleh update psl tunang lg. huhuhuh
Elya Roza said…
alaa sikitnyee gambaaaa :p
Mrs Kecik said…
sk: alaa..geget kang op awak tu..cpt la nk tgk gmba!

elya: hahaha..tgk la fb.
Cik Belle said…
saya pun sticky aja. ehee. berdebar nak tunggu gambar. boleh? hehe. semua pon nak berdebar kan.. haish.. haha. pantas eyh die, seminggu dah siap semua! good!
masmOna said…
ala..i want more pictures.upload lah banyak gmbar lagi..
Mrs Kecik said…
cik belle: bila dia janji nk bg? cpt laa..saya pon x saba..

masmona: haha..alamak..malu la nk letak byk2..
cik yana said…
suka gmbr yg effect dia warm2 mcm ni:)

Popular posts from this blog

Lafaz Taklik bagi Negeri Kedah

bring it on - the hantaran

Birth Story : Episode 3