pesan abah

hampir 10 tahun saya di perantauan (bajet macam dok oversea..hihi). jarang sangat mama abah datang semata-mata mahu melawat. kalau ada pun, mesti ada sebab lain. jumaat hingga ahad lepas, they were here! dapat juga melepas rindu kepada mama abah. seronok! =) sepanjang di sini, pergi jalan-jalan sampai ke JB & Ayer Hitam. abah asik berpesan, bulan puasa ni, rajin-rajinlah baca Al-Quran. Kalau sempat, pergi solat terawikh dekat surau ka masjid.

saya tak tahu kenapa lain aura pesanan abah kali ni. mungkinkah kerana ini Ramadhan terakhir saya di bawah jagaannya? T___T abah, i'm not going anywhere.. i'm still your girl. he's not gonna take me away from you..(kan encik tunang kan? =) )

Salam Ramadhan my dear

. friends . bloggers . followers . silent readers .

Semoga Ramadhan kali ini lebih baik & sentiasa diberkati.



Comments

sk said…
selamat berpuasa Si Kecil!! hehehe
Sya Sakura said…
selamat menyambut ramadhan utk awk jugak! :)
harzharun said…
hurm...ayah i lak duk sebok isaukan menantu dia..tkot2 saya x masak nak bbuka nnti, x bgn sahur n mcm2 la...haishhh, menantu sulong la katakan..
mysarah said…
si kecil jgn makin kecil yer bila berpose ni :P

p/s: ingat pesan abah =))
A W E E N N Y E said…
Masa baca entru ni awn tgh dgr lgu sedih.trus begenang air mata.sbb malam ni pn sahur mak ayah p KL.lain benar kalo sAhur d umah tanpa diorg :(
Nora a.k.a Aira said…
Salam Ramadhan dan selamat berpuasa !!

Popular posts from this blog

Lafaz Taklik bagi Negeri Kedah

cerita taska

seri inai