:: love is a gift ::

Tuesday, November 23, 2010

si jari kecil

huhu..baru tau sebenarnya jari manis saya bersaiz 5.5..rugi2!! beli cincin harga sama je..tapi kena kecikkan saiz. banyak plak tu. hampir2 kena tempah. huhu..

oh ye..

cincin dah beli!!

syoookkk...x sabaq nak tawen!
191 hari lg..haaiihh..

(asik pakai je. syok sndiri. encik chenta kata lepas tunjuk kat mama dia nak amik simpan..alaa...~~)

11 comments:

anaztasias aira said...

saya pun tak sabar nak kahwen hehehe

Qis said...

aku x terkejut pun... :P~~~

*pasai saiz & hg excited tu... :P bagos, baik amir simpan, nnt lasam... haha

Renee Meow said...

meowning ;)

haha i think all of us xsabar nak kawen..i pon same *gatal mode* hahaha ;p anyways, mesti cantik cincin tu kan..sukanye dia :)


meow~
http://reneemeowwedding.blogspot.com

yUmIe said...

wahh ade lg kecik rpenye!!sye ingt jari sye ni dh ckp kecik sbb kne gelak dgn FFIL size cincin 10..tu pn still longgar2 lg..huhu.fiance belikn cincin pn siap kne gelak dgn apek toke kedai coz dtg tukar cincin blk.huhu.

"cikkin" said...

heheh..cute..eh..boley buat 2 cincin tu..hehe..

~~zaa~~ said...

cutenye! :p kecik sangat!

Moose said...

hoh saiz 5 tu, jari aku officially saiz raksasa gorgon.

*nangis*

si kecil said...

aira: kaann...kihkihkih.. *mode gatal*

qistin: ahahahaha..excited terlampau rasa nak webcam ngn hang. syiook..! eh? buleh lasam ka cincin??

renee: meow..meow..tantek di mata ku..hahaha..mode gatal terus on secara mendadak.

yumie: adaaa..huhuhu..rugi woo jari kecik2 camni.. harga sama gak bayar. haha..kalo apek tu tgk jari saya, kang dia suh p daftar oku. huh.

cikkin: a ah kan...perasan normal. cacat rupenye..kihkihkih

zaa: saya pun terkejut zaa..ingat size 7 ke 8 camtu..camno la sampai 5.5 je..hissh..

moose: aku declare jari aku 'cinderella'..hahaha..aku yakin org lain tak muat cincin aku.

farahfatihah said...

huhuhu comel je jari dia heheh

sk said...

aaa cincin sy tak dpt lg nih!!!

saiz 5.5? comelnya.. mmglah si kecil ni betul2 kecil. hihihi ;)

si kecil said...

farahfatihah: tu laa..tak sangka sekecik itu. patut la cincin tunang longgar.

sk: x dapat lagi? ke x jumpa lg? tempah eh..yee..kecik kan..