100


lek aje tinggal lagi seratus hari,
banyak lagi belum setel.

lalalala~~

hehe..

sapa cuba2 nak saiko kan aku,
aku sula pakai heels sanding aku yg tajam tu..
hahaha..

dah,

bye.

Comments

hehehe alamak tak berani nak saiko tatut !!
Mia-Ina said…
ehehe...baru nak saiko si kecil..relaks k...ada 100 days lg..selamat buat persiapan utk si kecil
Xora said…
takpe SK, masih ada byk masa nih~~ !
cikFM said…
si kecil.. mst bunyik dup dap dup dap kan.. hehe.. good luck dear..
mizzunderstood said…
ishhhh...tinggal 100 hari ni....
sempat ke?sempat ke??
(nak saiko jugak.hahahaha)
;P
"cikkin" said…
same laa kite..wuwu..=)
nizabeba said…
mek jeles seyh aku,,, aku tinggal 37 hari je..hukhuk..teringat mase zaman 100days, aku sgt enjoy! haha
missbutterfly said…
nak saiko boley??? hui...100 lagi je?? cpt la setel yg mana2 patut kecik..hahaha..ok.chill2.. sempat lagi la mek..plan btl2 ok! u can do it!!
si kecil said…
nora aira: haa..berani..berani..haha

mia-ina: tgh relaks aa ni..rilek rilek..rilek lg..

xora: byk lg kan..kalo jot down list to do ni..mau meroyan..

cikFm: hisshh..mana ada..rilek je ni..thanks. hehe

misunderstood: ada yg nak kena sula ni..hehe

cikkin: rilek rilek..

nieza: bukan aku yg patut jeles kt ko ke? ko dah nk kawenn...

jaja: hahahha..ko jaanggaann..aku tgh rilek2 je ni.
Dia.Honey said…
dah tak lama lagik nihhh hehe

Popular posts from this blog

Lafaz Taklik bagi Negeri Kedah

cerita taska

seri inai