si kecil is me *mode tag*

1. APAKAH STATUS ANDA?
Status : Engaged & in love. *wink*


2. CERITAKAN TENTANG DIRI ANDA
kecik. physically. working in Johor. hometown in Kedah. what else? saya seorang yang pemalas nak edit list dan follow blog. tapi saya memang selalu jengok ke blog2 lain walaupun tak ada dalam list saya dan saya tak follow. jadi, jgn kecik hati eh..hihi..doakan lah saya jadi lebih rajin.


3. CERITAKAN TENTANG BLOG ANDA
hehe, guess what, sikecilberkata was blog remuk hati perasaan punya cerita. but turn to be a happy2 mode - journey of preparation nak tawen. hehe. i always love the feeling dengan blog ni. how i love to share my experiences, my feelings, the tips, the info and also aku suka those ppl yang sangat supportive. saya cuba tidak mencampur adukkan cerita harian yang tidak ada kaitan dengan wedding di sini.


4. APA PENDAPAT ANDA TENTANG DUNIA BLOG?
blogging is always about expressing your feeling. we need to say it out. so, here we are. saya tak pernah expect yang dunia blog boleh meramai dan merapatkan saya dengan orang lain macam sekarang. dunia tanpa sempadan kan.. :)


5. NASIHAT KEPADA KAWAN-KAWAN YANG BARU NAK BUAT BLOG
saya suka post xora yang ni - Tips menjadi Seorang Blogger B2B. saya setuju dengan setiap point yg diberikan.


6. NYATAKAN KEUNIKAN BLOG ANDA
di sini - macam mana saya bercakap kat luar. macam tu lah saya tulis. saya menulis untuk diri sendiri. sebagai ingatan dan kenangan.


7. SAMPAI BILA NAK MENULIS BLOG DAN IMPIAN ANDA DALAM DUNIA BLOG
dah lama saya blogging. since 2008. sikecilberkata akan berhenti bila tiba masanya. mungkin blog baru akan muncul.


8. TAG 5 ORANG YANG ANDA NAK KENAL
sk adam, nawal, lynda, nieza, harz

Comments

Popular posts from this blog

Lafaz Taklik bagi Negeri Kedah

bring it on - the hantaran

tarikh baik untuk bernikah