facial gold part 1

baru-baru ni saya pergi berjalan2 sambil mensurvey tempat2 yang menarik utk buat facial treatment. nak tunang takkan nak pegi spa kan..so, 1st phase pegi facial la dulu. singgah2...tanya2.. a few butik kecantikan. ada yang mahal. ada yang pakej sampai 10 kali. ada yang ok ok la. saya ni bukanlah jenis amik peduli sangat hal2 ni suma sehinggalah ke hari ini. hehe..

setelah dah keluar masuk a few beauty boutique.. ada beberapa tempat yang menawarkan rawatan gold. even ada yang dah upgrade ke platinum. kalau sesapa yang dah biasa ngn facial, mesti penah dengar pasal ni. kat tv pon ada jugak. kira dalam bahan tu ada gold berapa carat tah.. ada yang sampai 24 karat. woowwii...14 carat sapu kt muka.. tak cun lagi tatau la. harga? for sure paling mahal antara yang lain2 la. tapi still affordable.. belum lagi lah mencecah harga sebuah kereta. hahaha..

disebabkan saya ni ada budget yang sedikit sahaja..lagi pun nak try je dulu.. so tanaklah buat segala gold platinum bagai ni. walaupun offer yang agak menarik. yang paling penting..saya sangat was-was dengan hukum pemakaiannya. boleh ke? sekali pikir macam susuk pun ada kan? maka..saya mula mengemel2 sesapa yang berkenaan. sampai cik xora, bride2be yang sangat rajin menggugel tu pun saya emel. hehe.. sebab saya emel ustaz2 takde reply pon.

jawapan?

tunggu part 2..


Comments

Narz Naz said…
menarik! nk buat facial gak...nak ikut! heheheh i dh edit2 dah ur planning calendar tukar ikut keperluan i hehehe thanx a lot dear... sgt membantu planner tu... love it... heheh *hugs*
Mrs Kecik said…
good for you! nanti ada apa2 kita share lg ye..

Popular posts from this blog

Lafaz Taklik bagi Negeri Kedah

bring it on - the hantaran

apa nak tulis dalam guestbook atau wedding card?