review : lead me the way

hehe..review menda tak berapa penting. signage jalan. hehehe..signage tu didesign oleh my pet-sister eija,tapi diedit balik oleh aku. kartun comel tu from her friend kot kalo tak silap. arrow, nama n tarikh aku buat. ada 13 spot aku suh pasang. anak2 sedara aku membebel2 sebab banyak. siap cakap, apasal tak pasang dari johor je. ekekeke..

diorang start pasang kol 12mlm 4jun2011. tapi terlupa letak bunga manggar, nasib baik kaler signage agak striking. hopefully membantu lah tetamu2 yang mencari.

aku print n fotostat atas kertas a4, pastu laminate size a3.

baru snap tadi pic ni.
ternampak masa nak balik kampung.

masjid belakang tu lah tempat yang menyaksikan
pernikahan kami.
:)


Comments

Popular posts from this blog

Lafaz Taklik bagi Negeri Kedah

bring it on - the hantaran

Birth Story : Episode 3