kad tunang?

before this i thought i would never join those yang ada invitation card utk tunang. tunang je kan..haha.. tapi, semalam my mom called.. my dad suh buat kad utk jemputan, sbb bila my parents g jemput, orang x ada, boleh tinggalkan kad.. huh! pulak..

seriously, saya seorang yang segan untuk mewar2kan pasal pertunangan. lagipun kan elok dirahsiakan. tapi demi tiada yang terasa hati dan ingin berkongsi hari bahagia, saya pastinya menjemput keluarga terdekat & sahabat2 yang rapat ke majlis pertunangan saya.. kena lah create event kt facebook..dan sms. hehe..(alasaann..)

dan konsep saya pegang, saya ingin meneruskan hidup dengan penuh keberkatan. sebolehnya saya mahu mengelak sebarang rasa yang tidak best di dalam hati hati orang yang saya kasihi.


ini ialah design kad jemputan saya. first time saya design sndiri, saya pakai photscape je. photoscape bleh didownload secara percuma di internet. saya curik border daripada pakcik gugel. dan kalau perasan, tidak dimention di situ psl pertunangan. hanya kenduri kesyukuran..hihihi. sopan tak? kalau sape2 nak design kad ni, email saya k. nanti saya bagi yang xde watermark. huhu..

Comments

Cik Belle said…
=) nice one!!
Mrs Kecik said…
thanks babe! =))
Anonymous said…
i'm thinking of doing it also..tp takut mcm nmpk over plak.hhuuhu..so i think just mention about kenduri kesyukuran most appropriate kot....nice one..
Mrs Kecik said…
kan kan..mcm ok sikit kention kenduri kesyukuran. x lah beriye sgt.
harzharun said…
hi dear...i pon wat gak dulu..tp last2, post kat fb je..huuuu
Mrs Kecik said…
kt fb dah post..utk kwn2. yg kad ni utk parents.diorg yg nak.hehe..
i did this things as well, sebab most of my friends scattered keje around malaysia, need to invite by emel, so i did a simple squared piece like u as well! tapi i mcam segan nak send later..hehe.. rasa mcm nak tukar jer ayat tunang pada majlis kesyukuran/tahlil mcm u jugak. ..nice sket. :P
Mrs Kecik said…
hehehe..i invited my friends via sms n fb only. nor card neither email. my parents yg request to have a proper card for them to invite their friends..senang nk tinggalkan msg kalo xde org kat umah..

dah ramai org buat engagement card..ok je. tp saya masih segan. kebetulan mmg nk buat majlis tahlil..so masuk lah sekali tahlil n kesyukuran..hehe..appropriate sikit kot. hehe..but..ikut lah masing2 punya citarasa.
Anonymous said…
boleh tak email kat saya?rinoa_kazuhiko@yahoo.com..
saya nak edit2 cket nak kasi jiran2..boleh?
Unknown said…
Assalamualaikum.. boleh sy mohon design kad jemputan ni..? :)
mama sy pun nak mintak sy buat kad jemputan utk jemput org2 terdekat.. tapi mcm blurr nak design.. hihi.
ni email sy.. rawida2119@gmail.com
terima kasih sbb leh kongsi design yg cute ni.. :)

Popular posts from this blog

Lafaz Taklik bagi Negeri Kedah

bring it on - the hantaran

Birth Story : Episode 3