bila dia datang..


*this is a self-reminder to myself*

saya mahu bernikah kerana Allah.


kes tiba-tiba moral down tak dapat nak buat baju kat designer..etc etc etc. hahaha..dah. diam. nawaitu sahaja aku nak bernikah kerana Allah Ta'ala. bukan kerana syomir izwa, qudyn, unaisah, syahrir nurdin, udey ismail, saiful nang, tema pahlawan melayu kayangan, taman-taman cinta, CST, Arma Couture, NGI, Kerja Kahwin, Sher, makcik jiran selang 14 rumah, mak bedah tinggal hujung pekan dan lain-lain. hahaha.. encik chenta, akad nikah tu kasik gegar sikit. org dulu hantaran bahulu ikan besar pun bahagia sampai mati jugak. niat tu penting ok! (sesi pujuk diri sendiri)

wasatiah dalam kehidupan!!
(tajuk dalam buku pendidikan islam tingkatan 3 dulu2..hehe)

ok.

dah bersemangat balik.

jom tawen.

hahaha..

p.s: bila 'dia' datang..dia tu syaitanirrajim. heh!

Comments

fika79 said…
aku soooka ayat ko nasrah..haha...tapikan tapikan mesti ada nak rasa gituh jugak kan..cam aku nih, bab shopping la..ingat2 uish membazir tapi bila dah dpn mata, droolingg!!!
iedayah said…
haish..syaitan mmg xpuaskan selagi kite xikut ckp die..tumbuk die..dush!
"cikkin" said…
yupp..betul tu si kecil..
baru semalam dia datang juge ..smpai ternaik kn darah tinggi en tunang..kerana melayan dia..aish..

oleh itu kne selalu ingtkn diri..sume adalah kerana allah kn..lebeih2 lagi dlm tempoh darah manis ni.. jom bersemangat kembali si kecil..!!!
~~zaa~~ said…
syaitan memang akan sentiasa menyesatkan kita...semoga majlis kamu berjalan lancar....chaiyok si kecil! :)
aku sokong! aku sokong!
nawaitu yg penting :)
ape2pun semoga semua berjalan lancar hingga selesai. itu dah cukup bahagia dah sayang :)
missbutterfly said…
betul tu..asal blh akad jer dh cukup..btw.asal dgn designer ko? (sempat lagi)
si kecil said…
nat: kaaaann!! tah ape2 thp tergoda. hahaha..

iedayah: betul. *dush* *dush* tumbuk dia.

cikkin: dia mmg suka bg gaduh2 ni. xguna betul dia tu.

zaa: aammiinn..tq darls for the pray.

qish: tu lah. kdg2 termakan godaan. mulalah jd org tak bersyukur..

jaja: designer maksud aku yg gempak2 tu. smlm dh jumpa. ok. tapi berdebar. esok aku post entry tu. dh scheduled.
yUmIe said…
Insaf dlm diam..
tp lps 2 lupe blk..bad of me!
ye baek niat kte maka jadinya baek..insyaallah..

Popular posts from this blog

Lafaz Taklik bagi Negeri Kedah

cerita taska

seri inai